Belépés címtáras azonosítással
magyar nyelvű adatlap
Játékfejlesztés laboratórium
A tantárgy angol neve: Game Development Laboratory
Adatlap utolsó módosítása: 2020. március 13.
Dr. Magdics Milán, Irányítástechnika és Informatika Tanszék
Dr. Tóth Balázs György, Irányítástechnika és Informatika Tanszék
A fenti forma a Neptun sajátja, ezen technikai okokból nem változtattunk.
A kötelező előtanulmányi rend az adott szak honlapján és képzési programjában található.
A tantárgy elvégzéséhez C++ programozási ismeret szükséges.
A tematika jelentős részét képezik 3D grafikai feladatok, melynek alapjaira (geometriai ismeretek, lineáris algebrai alapismeretek, koordináta transzformációk) részletesen nem térünk ki. Ezért ajánlott a Számítógépes Grafika tárgy hallgatása. Ugyanakkor a hiányzó ismeretek önszorgalomból is könnyen pótolhatók, így a teljesítéshez a Számítógépes Grafika tantárgy hallgatása nem feltétlenül szükséges.
Órák TVSZ-nek megfelelő látogatása.
Félév végén, otthon készített házi feladat bemutatása. Az érdemjegyet az órai munkákra és a házi feladatra ajánlunk.
Laboranyagok: fóliasor, kiindulási és végállapot projektek a tárgyhonlapon megtalálhatók.
Dr. Szirmay-Kalos László, Antal György, Csonka Ferenc: Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés. ISBN: 963 618 303 1